bring me to Jannah !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

nadia, for short. twenty. kelantanese. muslimah. hijabis. baldis. when silence speaks. wo xihuan ni :)


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


ini aku.

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum :)
Alhamdulillah,
masih diberi peluang bernafas, 
diberi peluang bertaubat. 
Allahu Allah.
moge Allah redha,
setiap nafas,
setiap langkah,
setiap tutur kata,
diri yang hina lagi kerdil ini.

hina,
itu aku.
kerdil,
itu aku.
khilaf,
itu aku.

jujur,
aku tak sebaik yang kau sangka,
hari-hariku tidaklah sebaik yang kau sangka,

please,
dont expect too much on me,
dont treat me as the most perfect servant ever,
never.

aib aku, 
rahsia aku dan Allah,
kau tahu aibku?
aku malu.

aku tak sebaik kau,
tapi aku cube jadi lebih baik daripada kau,
mustahil?
kau lupe, kunfayakun.

dalam diam aku sendiri, 
aku dekati Dia,
aku cintai Dia,
aku rindui Dia, 
kerana Dia yang utama dalam hatiku.

aku juga seperti yang lain,
mencari redha,
kadang futur,
kadang lelah,
namun aku tahu Allah ada.

*maaf, aku tak sempurna. terima aku seadanya. lebihnya aku, itu ganjaran. kurangnya aku, itu ujian. moge Allah redha. :')