bring me to Jannah !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

nadia, for short. twenty. kelantanese. muslimah. hijabis. baldis. when silence speaks. wo xihuan ni :)


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


ayuhhhh hijrah peace! :D

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum semuaaaa :D

Alhamdulillah atas nafas ini.
Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah.
salam maal hijrah!
again and again :)

bukak fb,
berderet post pasal azam baru maal hijrah blablabla,
alhamdulillah,
semuanye azam yang comels cuns melecuns eh.

tak kurang jugak ade yang berduka sedih hati frust tahap putus cinta,
err,
disebabkan azam tahun lepas masih tak tercapai,
ehh masih ade mase masih ade waktu,
bawa azam yang lama untuk tahun baru ini okay semuaaaaa?
cool.

sebut pasal azam tahun baru ni kan,
semua orang pasti ade azam yang paling tersangat teringin dicapai kan kan,
begitu jugak saya ehehehe,
ape azamnye?
ade tulis dalam hati je cewahh menjiwangsss err.

bile sebut salam maal HIJRAH,
tersangatlah berkait rapat dengan penghijrahan,
kalau dulunya penghijrahan Nabi Muhammad S.A.W.
konsep hijrah itu sangat meluassssssssssss,
bukan sahaja penghijrahan tempat,
malah penghijrahan diri pun dikira juga,
dari yang jahat kepada baik,
baik kepada lebih baik.

kalau dulunya selalu kalah dengan nafsu,
ayuhh berhijrahh!
biar nafsu kalah dengan iman!
tak semudah menaip untuk berhijrah,
ape salahnya mencuba?
cube try test!

saya berharap saya akan jadi lebih baik! Allahumma aamiin. kalau nak dekati saya untuk menjauhkan saya dari Allah, saya tidak berminat. moge Allah redha! :)